Klacht: problemen met wish

op 02 februari 2018 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ging iets bestellen via Wish. ik heb 34 euro overgeschreven naar worldpay costumer payment. ik krijg niks te zien in me betalingsgeschiedenis en ook geen email dat ik wat besteld heb maar me 34 euro is wel overgeschreven. ik ben hier heel ontevreden mee.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik mijn geld terug gestort krijg of me product ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 12 februari 2018 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door maxbaars