Klacht: Problemen met telefoon en t-mobile. beloftes niet nagekomen

op 31 maart 2013 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb een samsung galaxy s 2. waar ik steeds minder plezier van heb want hij loopt vast, zwart beeld, start automatisch programma’s op, word gloeiend heet, bepaalde apps niet meer te gebruiken, na 100% opladen, valt ie uit en krijg hem met moeite aan en is de batterij gelijk leeg.
Batterij knippert ook en weigert het scherm vaak als ik hem aantik.
Ik heb geprobeerd om mijn telefoon terug naar fabrieksinstellingen te zetten en dus helemaal leeggehaald maar ook dit tevergeefs.

Hiermee ben ik naar de t-mobile shop geweest en die vertelde mij dat het een bekend software probleem is dat niet meer te verhelpen is. dus ook geen zi heeft om hem op te sturen. Hij heeft ook mijn gegevens nagekeken of ik nog in de garantie periode zit en dat is wel het geval want ik heb de telefoon sinds 10 juni 2012. Volgens de shop had ik ook recht op een nieuw mobiel omdat aan de galaxy s2 niks meer te doen valt, alleen kon hij niks doen voor me zonder goedkeuring van de klantenservice. klantenservice gebeld en die vertelde mij inprinciepe het zelfde verhaal maar omdat ze de afdeling niet te pakken kreeg ben ik door getuurd nar de website, om de reparatieverzoeken in te vullen alleen volgens de gene die ik vandaag gesproken heb heeft dat absoluut geen zin omdat het een bekend probleem is.

Toen een email gestuurd en daar dit verhaal uitgelegd. daar kreeg ik een reactie op dat ik hem toch op moet sturen min 3 x omdat hun regels zijn en ik dus niet in aanmerking kom voor een nieuwe telefoon. Ik wil best mijn telefoon op sturen maar degene die ik op dat moment aan de telefoon had die zei dan kom je buiten de garantie periode en dan kunnen we niks meer voor je doen er was ook geen woord te voeren met haar en ze hing gewoon weer op.

Ze hebben dus dingen beloofd die ze niet nakomen en ook word ik van het kastje naar de uur gestuurd.
Ondertussen ben ik hier behoorlijk klaar mee en wil ik gewoon dat het opgelost word hun zijn tenslotte verzekerd voor de toestellen bij de bedrijven zoals samsung en nu moet ik nog ruim anderhalf jaar doen met een abonnement en een telefoon waar ik niks mee kan.

dat hun de beloftes na komen en ik zoals mij 2 x is verteld recht heb op een nieuwe telefoon die vergelijkbaar is want nu kan ik helemaal niks meer.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cherriej