Klacht: problemen met keuken

op 10 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben sinds januari 2014 een keuken met apparatuur van IKEA ( door IKEA monteurs geïnstalleerd)

Nu is de vaatwasser al voor de 3e keer kapot ( lekkage), de laatste keer is twee weken geleden. Helaas duurt het steeds erg lang voordat er iemand langskomt. Nu komt er na veel aandringen as vrijdag 13/10 iemand langs. maar dus weer ruim 3 dagen zonder vaatwasser.

Ook zitten de plinten niet goed, zijn al een keer vervangen. De nieuwe plinten zitten vrij strak en omdat deze er steeds uit moeten vanwege de vaatwasser, worden ze er niet mooier op. Ook dit heb ik gemeld bij de klantenservice. Zij gaan mij een mail sturen, waar ik dan op moet reageren met foto’s. Lijkt mij beetje omslachtig. Want je kunt het op een foto nooit goed zien. Buiten dat gaf de medewerkster al aan dat het minimaal een maand duurt voordat ik antwoord krijg omdat het erg druk is. ( dit is volgens mij standaard antwoord want dat krijg ik steeds)

Ik vind de service erg slecht, en het duurt lang voor het is opgelost.Wij hebben een hoop geld betaald voor de keuken en het geeft nu alleen maar irritatie, want ik heb een vaatwasser maar kan hem weer niet gebruiken. Ook de plinten zijn een doorn in mijn oog, zeker gezien het feit dat wij erg netjes zijn op onze spullen.

Als mijn plinten zijn vervangen voor goed passende, en mijn vaatwasser problemen volledig zijn opgelost en ik weer zonder zorgen gebruik kan maken van mijn vaatwasser. En dat dit ook op korte termijn gebeurt en er niet weer maanden over heen gaat. Ik ben het zat om steeds maar maanden te wachten voordat problemen worden opgelost.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bweeda