Klacht: Problemen met inloggen met ipad

op 19 augustus 2017 over Skybites B.V. in de categorie Internetproviders

We zijn nu in het park van roompot bad bentheim in huisje 209. Er zijn twee wifi signalen detecteerbaar. Roompot wifispot en 1 onbeveiligde signaal WiFi. Op het eerste netwerk kan je inloggen met de voucher die beschikbaar is. Je kan verbinden. Je krijgt een ip toegewezen maar uiteindelijk kan je niet op internet. Het sterkste signaal is van WiFi dat onbeveiligd is. Uitsluitend met deze verbinding konden we op internet gaan. Maar bij deze is het niet steeds mogelijk om te connecteren met onze iPad. Vorig jaar ben ik naar roompot de schaapskooi te epe geweest. Daar had elk huisje een appart beveiligde wifi waarbij er geen problemen waren met het wifi gebruik. Daar was er geen verschil met thuis. Dat kan ik hier in bad bentheim niet zeggen. Nu ben ik steeds meer verplicht mijn smartphone te gebruiken. Er is maw gebruik van gemaakt maar niet zonder hindernissen!!

Ik zou tevreden zijn dat er in een park van Roompot een deftig beveiligd wifi netwerk zou zijn zoals bij het park te epe. Met per huisje een appart beveiligd netwerk waarbij de inloggegevens werken en ongestoord op internet kan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Skybites B.V. over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Blackicespider