Klacht: problemen met ibis hotel londen blackfrairs

op 08 mei 2017 over AccorHotels in de categorie Hotels

wij hadden voor mijn dochter en haar vriendin een kamer geboekt in het hotel ibis londen blackfrairs. wij hebben de boeking telefonisch gedaan omdat wij (ouders) dit boekte als cadeau voor haar. Accor heeft dan eerst contact opgenomen met het betreffende hotel of dit voor hun mogelijk was, zij waren hiermee akkoord dus is de boeking gemaakt. Er werd ook meteen doorgegeven dat mijn dochter kwam en niet wij zelf, de betaling is onmiddellijk gebeurd met de mastercard en ook onmiddellijk bevestigd via accor, dit 6 weken op voorhand. Als mijn dochter in het hotel aankwam en de mail met boekingsnummer toonde was dit echter niet genoeg,ze was ook in het bezit van onze klantenkaart bij accor maar ook dit was niet voldoende. ze wilden dat ze de kamer opnieuw betaalde. mijn dochter heeft dan direct met ons getelefoneerd over dit probleem. wij hebben dan de accor klantendienst gebeld, die dan ook weer met het hotel gebeld hebben om te horen wat het probleem was . na enkel minuten kregen wij te horen dat mijn dochter in het bezit moest zijn van onze mastercard waarmee de boeking mee betaald was. ze stelden voor om een kopie van onze kaart door te mailen naar het hotel en dan zouden ze alsnog de toegang tot hun kamer krijgen. wij dit zo snel mogelijk gedaan maar dit volstond volgens de manager nog niet en wij kregen een mail terug met de vraag om een kopie van onze identiteitskaart door te mailen. na een uur hebben ze uiteindelijk de toegang tot hun kamer gekregen. wij vinden dit misbruik maken van 2 jonge meisje en dat terwijl de kamer perfect geboekt en betaald was 6 weken op voorhand. we hebben reeds een klacht neergelegd bij accor zelf maar deze vinden dit niet belangrijk vandaar dat we via deze weg een klacht willen neerleggen.

wij vinden dat er op zijn minst een compensatie mag zijn voor de tijd die ze daar onterecht verloren zijn, op die tijd hadden ze al wat kunnen bezoeken in londen. Wij vinden ook dat de manager zich mag verantwoorden voor dit ongepast gedrag, het personeel zelf vonden het al ok als de copie van de mastercard was doorgemaild maar de manager niet

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AccorHotels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Hugo