Klacht: problemen met glashart media worden niet opgelost

op 03 juli 2017 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

een paar maanden geleden werd de mogelijkheid om tv te kijken op mijn tablet plotseling te niet gedaan. klachten zowel tel als schriftelijk helpen niet. het antwoord is telkenmale dat het in de loop van de tijd zal worden verholpen. het is onduidelijk wat dat betekent:”in de loop van de tijd”. over tien jaar komt ook aardig in de richting.

als ik tv kan kijken op mijn tablet

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 03 juli 2017 om 13:13 geantwoord

Beste heer van Diemel,

Wij begrijpen uiteraard dat u graag tv wilt kijken op uw tablet.

Het probleem waarop u doelt, is dat met Android 7 en de Glashartmedia App. Dit probleem is volgens de maker van de app op 21 juni jongstleden opgelost, toen is er een nieuwere versie in de app store gezet.

Als u ondanks dit toch nog een storing ervaart met uw tablet en de Live TV App, dan is er iets anders aan de hand. Daarvoor adviseren wij u om te bellen naar onze technische helpdesk: 040 780 7800.

[Bob] Webcare OnsBrabantNet

Alle klachten die gemeld zijn door C. Diemel