Klacht: Problemen met gasten

op 21 augustus 2017 over Airbnb in de categorie Hotels

Beste lezer, Ik heb 4 augustus een klacht ingediend bij de airbnb. Ik heb geprobeerd geld terug te vragen doormiddel van de borg aan deze mensen. Zei vinden dit natuurlijk onzin en zijn dit ook niet van plan.Ik kon toen kontakt op nemen met de airbnb welke ik dus ook een mail. heb gestuurd. Dat was dus 4 augustus jongstlede. Waarom is er dan een borg en waarom wordt ik als verhuurder dus niet gehoord. Mijn rating is ook fijn naar beneden gegaan omdat ik mijn korte review per ongeluk in hun mailbox heb gestuurd. Daarna zijn ze volledig los gegaan over mij. Gelukkig zijn mijn andere reviews beter maar een super host wordt ik zo voorlopig niet meer. Ik vind de bereikbaarheid van de airbnb en de hulp niet goed

Als de airbnb kontakt met mij opneemt zoals ik ook al verschillende malen heb geprobeerd met hun ook via de telefoon. Ik heb toen ook gevraagd naar een Nederlands sprekend kontakt persson.
Nooit meer wat gehoord. Dus gehoord worden en serieus genomen worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vera Wisse