Klacht: Problemen met de buren

op 20 november 2013 over Mitros in de categorie Woningcorporaties

> Het is de zoveels te keer er word weer tegen de zolder deur geplast.
> Ik heb al paar keer mitros gebeld,brieven geschreven,mondeling met mitros over gepraat hoe dit op gelost moest worden maar helaas krijg ik nog steeds afval geplas voor me zolder deur wanneer denk dat mitros hier voor een oplossing vind
> we hebben zelf 2 keer met de buren ruzie over gehad ik hou me in om te laten escaleren maar ik hou het niet meer in als ik de persoon pakt en verder zeg ik het niet meer de wijk agent is ook op de hoogte ze zouden een oplossing vinden met Mitros erbij maar van Mitros horen we er niets van.
> En de woning op de vierde verdieping kwam leeg te staan Rooseveltlaan 144 ik heb mitros gevraagd of me zonen in aanmerking kon komen voor dat woning toen zeiden ze ze moeten reageren via woningnet dat kwam nooit in het woningnet of krant want er is wel aan het zonen van nummer 146 gegeven die hebben ook nog een 2 woningen die ze al jaren onder verhuren aan illegalen en nou krijgen ze ook met vriendjes politiek derde woning toegewezen ik snap niet hoe dat kan we hebben jaren lang konflikt met deze gasten en dan noe met deze gedrag van mitros graag wil ik een uitleg en hier mee voeg ik ook dat ik me vanaf heden niet meer zal inhouden als er iets in me tuin of balkon krijg en me kinderen zijn ook nou vrij om ze aante pakken en als het escaleert is Mitros en het wijkagent verantwoordelijk voor het gevolg………….

Ik wil concrete oplossing voor al mijn problemen,en geen onduidelijke uitleg....

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mitros over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mitros in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mitros een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mitros

Heeft op 18 juli 2016 om 14:57 geantwoord

Geachte meneer, mevrouw,

U heeft geruime tijd geleden een klacht ingediend bij klacht.nl. Ik zie dat uw klacht nog open staat. Ik neem aan dat deze klacht inmiddels wel is afgehandeld, of dat u hier na uw melding een reactie op heeft gehad.
Is het mogelijk om uw klacht te sluiten? U kunt dan zelf aangeven dat uw klacht is opgelost.
Hartelijk dank hiervoor.

MITROS

Elise Pepels
Klachtencoördinator

Alle klachten die gemeld zijn door veysel