Klacht: Problemen inloggen

op 05 oktober 2016 over Outlook in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is de afgelopen tijd niet mogelijk om in te loggen op mijn mailadres via www.hotmail.com of via Outlook op de computer. Ik krijg bij het bezoeken van de pagina te lezen dat ik de gebruikersovereenkomst heb geschonden en bij het bezoeken van de pagina www.hotmail.com krijg ik een foutmelding. Ik kan nog wel inloggen op mijn Microsoft account, echter dus niet mijn mail lezen. Dit probleem speelt al geruime tijd, maar meermaals het contactformulier van Microsoft Outlook heeft niets opgeleverd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het weer mogelijk is om in te kunnen loggen op www.hotmail.com om mijn mailwisseling weer voort te zetten. Op dit moment tast ik volledig in het duister over het feit of de medewerkers van Outlook zich over mijn probleem ontfermd hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlook

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BlocNote