Klacht: Probleem met Labaratoires Rochelle

op 29 maart 2013 over Laboratoires Rochelle B.V. in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb een paar maanden geleden een proefpakketje aangevraagd van hun afslankproduct. Bij de levering bleek pas dat het om een abonnement ging. Ik heb direct een mail gestuurd om te laten weten dat ik van verdere zendingen afzag. Geen reactie op de mail. Toch kwam er een volgende zending. Ik heb gebeld. De telefoon werd niet beantwoord: het wachten kost dan wel €,35 per minuut. Een mail gestuurd: geen reactie. Later nogmaals gebeld: Uiteindelijk – na lang wachten – werd er opgenomen; Het probleem uitgelegd. Ik kreeg te horen dat dit een foutje was ‘ van een collega’ . Ik moest het pakketje maar op eigen kosten terug sturen; dan pas werd ik uitgeschreven als klannt. Het onredelijke hiervan zag de telefonist niet in. Ik heb het teruggestuurd. Er kwam geen reactie, helaas wel weer een nieuw pakketje. Nogmaals gebeld: er werd niet opgenomen. Gemaild: er kwam een antwoord dat geen antwoord was op mijn vraag. Wel weer het verzoek het pakketje retour te sturen, want dan zou ik worden uitgeschreven. Dit heb ik geweigerd. Er werd geld geincasseerd van mijn rekening. Deze betaling heb ik teruggedraaid, zoals ik in mijn mail had aangekondigd. Nu krijg ik een dreigmail i.v.m. in gebreke blijven.

Ik wil dat ik wordt uitgeschreven als klant en niet nogmaals wordt verplicht om hun product op mijn kosten terug te sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tulpiris