Klacht: Probleem met betaalde bonnen

op 18 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik ben op mijn account nog bij de waardebonnen van VET@Thebeach staan dat mijn betaling in behandeling is. Ik heb hierover twee keer contact opgenomen met het contactcenter van vakantieveilingen.nl en aangegeven dat ik alles betaald heb, maar hier kunnen ze biets aan veranderen. Wat in behandeling is blijft in behandeling, totdat duidelijk is of ik al betaald heb of niet.
Ik vraag mij echter af of het normaal is dat het twee jaar moet duren, voordat dit duidelijk is.

Ik wil graag dat er komt te staan dat de bonnen betaald zijn.
Ik ben een trouwe klant en wil ook graag zo te boek staan.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Graag ontvangen wij via webcare@vakantieveilingen.nl het e-mailadres waarmee u bij ons geregistreerd staat. Dan helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Aangezien het veilingen betrof uit 2010 is het technisch gezien niet meer mogelijk om de status alsnog op ''betaald'' te krijgen. We hebben daarom de desbetreffende veilingen geannuleerd. We wensen u een prettige dag verder. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 juli 2012 om 12:25 geantwoord

Aangezien het technisch niet mogelijk was om de status om te zetten naar ''betaald'' hebben we de veilingen geannuleerd.

Alle klachten die gemeld zijn door ellen201