Klacht: Probleem auto en belachelijke terugkoop prijs

op 01 juni 2020 over Volvo Nieuwenhuijse Zwolle in de categorie Autodealers

Begin 2019 een XC90 met krap 20K op de teller gekocht, auto met vol optie pakket ruim € 70000 incl BTW
Helaas waarschijnlijk een probleemauto, vaker in de garage geweest dan menig Alfa rijder. Elke keer een oplossing maar ondertussen is de auto uit de garantie en is het weer een stuiterbak.
Garage gevraagd de auto terug te kopen om van de ellende af te zijn en aangegeven geen vertrouwen meer in de auto te hebben.
Hierop te horen gekregen dat ze de auto niet willen terug kopen, na aandringen een bod gekregen van € 31000, dus een afschrijving van € 39000 in een jaar tijd met nog geen 70k

Een markt conforme terugkoop prijs, auto doet volgens de verzekering € 48500,-- en volgens Volvo Nederland is de waarde rond de 60000

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volvo Nieuwenhuijse Zwolle

Reactie van de melder van de klacht XC90drama

3 maanden geleden - Auto heeft ook nog een Polestar update gehad a € 900 en 2 onderhoudsbeurten te samen € 1250

Reactie van de melder van de klacht XC90drama

3 maanden geleden - Ik kan volledig begrijpen dat ik op deze auto afschrijf, maar dan wel markt conform.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volvo Nieuwenhuijse Zwolle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door XC90drama