Klacht: Pro Persona GGZ int onterecht €587,25 na een intake ZONDER behandeling

op 30 mei 2017 over GGZ in de categorie Zorginstellingen

Via doorverwijzing van mijn huisarts ben ik aangemeld voor het kijken naar een behandeling voor een (niet vastgestelde) paniek stoornis bij Stichting Pro Persona GGZ, anno mei 2016 vorig jaar.

Na een lange intake en het invullen van grote vragenlijsten kwamen hun met een behandelplan die uitgevoerd gingen worden door een stagiare in opleiding. Hun idee was om tijdens de zomervakantie dit traject te starten. Echter ben ik nooit begonnen met de behandeling en is het afgekapt.

Nu een jaar later zie ik tot mijn grote verbazing dat Pro Persona GGZ Nijmegen/Arnhem maar liefst €587,25 geint heeft en dat ik dit moet betalen via mijn eigen risico??! Voor een intake?

Ik heb nooit een nota, op de hoogte stelling of wat dan ook gehad van Pro persona en vind het meer dan kwalijk dat ze zonder enig handtekening of behandeling dit hebben geint…

Als er snel contact met mij wordt opgenomen en deze kosten VOLLEDIG worden kwijtgescholden... voor een vrijblijvend intakegesprek ZONDER behandeling zon enorm bedrag laten innen is ronduit schandalig.

Alle klachten die gemeld zijn door F anoniem