Klacht: Pro Assist is alleen maar geldklopperij!!!!

op 09 juli 2012 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Al jaren ben ik klant bij T-Mobile, en heb daar verder geen klachten over. Graag wilde ik wel weten of er ook een ander verzekering is dan Pro Assist.
Voor ongeveer 2 jaar ben ik al klant bij Pro Assist en ik moet zeggen, wat een slechte service!! Vorig jaar had ik een Sony ericsson c905 in het jaar dat ik die telefoon heb gehad heb ik hem ongeveer 5 keer terug moeten sturen!!! Niet omdat die telefoon zo slecht is, nee omdat Pro Assist hem niet repareerde!!
Toen ze na de 5e keer met dezelfde problemen mijn telefoon weer in handen kregen werd er eindelijk gezegd dat ik een nieuw toestel mocht uitkiezen, wat naar mijn mening een slecht toestel was en niet gelijk aan die van mij!! Maarja ondertussen mocht ik al een nieuw toestel uitkiezen bij T-mobile omdat mijn abbo was verlopen. Ik dacht dat Pro Assist ondertussen zijn service al had verbeterd maar het mocht niet baten. Na een jaar heeft mijn Samsung galaxy S wat problemen, dus natuurlijk belde ik Pro Assist weer op of ze mijn toestel konden maken. Ze kwamen hem ophalen en hebben hem op 4.05.2012 binnen gekregen, ik kreeg een Huawei (volgens mij een van de eerste smartphones) ervoor terug, hier baalde ik natuurlijk ontzettend van en vroeg of ik niet een GELIJKWAARDIG toestel kon krijgen, er werd mij verteld dat zei alleen deze smartphone hadden, dus ging ik er maar mee akkoord. 22.05,2012 kreeg ik mijn zogenaamde gerepareerde samsung galaxy s terug, dit was natuurlijk niet het geval!!! De problemen die ik eerst had waren niet verholpen, en dat terwijl ik natuurlijk wel gewoon 30 euro moest betalen,BELACHELIJK!!! Ik heb hem meteen weer opgestuurd en in begin juni hadden zei hem binnen. Vorige week kreeg ik een email van Pro Assist dat mijn Samsung toch onherstelbaar kapot was en dat ik een nieuwe telefoon kreeg, maar je raadt het al dit ging weer een paar weken duren. Al met al ben ik mijn telefoon nu bijna 2 en een halve maand kwijt, dit vindt ik echt schandalig!!! Ondertussen moet ik het maar met de Huawei doen. Ik snap niet dat zei zo met klanten om kunnen gaan, ik heb in de afgelopen jaren meer maar dan ook meer dan genoeg aan die verzekering betaald en als dit niet veranderd ( wat toch niet zal gebeuren) zie ik mij toch genoodzaakt om maar ook helemaal van T mobile af te zien, want een bedrijf dat zo omgaat met hun klanten is niet normaal!!!! Ik vind het jammer want heb echt al zolang ik mij kan herinneren T-mobile, maar nu ben ik het toch echt spuug en spuug zat!!!!!!

Dat pro assist is doet waar ze voor zijn en dat is TELEFOONS MAKEN!!! al duurt dit soms Maanden en dat T-mobile is er wat aan doet!! of een deal maakt met een andere verzekerings maatschappij!!

Alle klachten die gemeld zijn door djo