Klacht: Pro Assist houdt zich niet aan de voorwaarden en geven valse informatie.

op 15 juli 2012 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Mijn toestel (Iphone 4) is 26 april opgehaald. Ik kreeg 18 mei een mail dat de reparatie langer ging duren dan verwacht. Ondertussen heb ik wel netjes, nouja niet volgens de voorwaarden, maar wel dezelfde dag een leentoestel gehad, een nokia e63 waarvan de speaker zo oud en verrot is dat je een normaal telefoon gesprek niet kan voeren. Ik ben 15 juni maar weer gaan bellen, want van hun hoor je niks, waarom het zo lang duurde. Er werd mij verteld dat er een nieuw toestel besteld was en dat ze niet konden vertellen hoelang het nog zou duren. Ik nogmaals om een ander leentoestel gevraagd en uitgelegd dat deze wat mankementen heeft en ze vertelde mij doodleuk dat ze wel een ander toestel kon laten bezorgen, maar dat ze niet kon garanderen dat die beter zou zijn dan het toestel dat ik nu ben. Ik ben deze week toch maar weer is gaan kijken naar de status op mijn pro assist en er stond dat het toestel verzonden was naar pro assist. Ik bellen, ja inderdaad mevrouw uw toestel is binnen (donderdag). We zullen hem zondag komen brengen tussen 08:00 en 12:00. Netjes een bevestiging per email. Afijn, vandaag 12.30 geen pro assist. Ik maar weer bellen. Verteld Joshua van pro Assist mij dat het toestel helemaal nog niet binnen is en nog in bestelling staat. Is dus dat ik zelf bel, anders hoor je gewoon niks en de afspraak sfzeggen ho maar, nee de klant gewoon laten wachten voor niks. Ik nu toch dringend verzocht om een ander toestel als ik langer moet wachten, want ik heb er tenminste volgens mijn polis recht op, maar nee dit kon niet. Toen ik zei dat ik dan toch maar contact op moest nemen met mijn rechtsbijstand verzekering, kon er ineens zaterdag een iphone gebracht worden. Waarop ik zei dat ik hier niet mee akkoord ga en dat niet volgens de voorwaarden is. De jongeman kon hier niks aan doen maar ik kon morgen terugbellen om met een supervisor te spreken. Ik heb gezegd dat hun mij maar terug moesten bellen, want het is tenslotte niet mijn probleem, dat zij zich niet aan de afspraak kunnen houden. De afspraak staat nu voor zaterdag gepland om een iphone te leveren en ik wordt morgen gebeld als het goed is door een supervisor.

Binnen 4 uur een Iphone te leen en snel een concreet tijdplan waarbinnen ik een nieuw permanent toestel kan vervangen. Waar ik dus recht op heb volgens de polisvoorwaarden. Tevens verwacht ik een compensatie voor de tussengelegen tijd waarin geen dienst in overeenstemming met de voorwaarden heb ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door chantiej89