Klacht: PRO ASSIST = HET SLECHTSTE BEDRIJF, ONVRIENDELIJK, FOUT na FOUT!

op 22 januari 2014 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij deze wil ik even melden dat je zeker geen verzekering bij pro assist moet afsluiten. Ze komen hun afspraken niet na, ze liegen, ze zijn klantonvriendelijk aan de telefoon, laten reparaties onnodig lang duren, kunnen geen service aanbieden enkel alleen je toestel ophalen en brengen,monteurs weten ervan maar kunnen/willen er ook niets aan doen!

TIP! : Je kan beter geen verzekering nemen, de maandelijkse kosten hiervoor besparen en opzij leggen. Als je toestel defect raakt kan je beter hem zelf naar een reparatiecentrum sturen dan heb je hem binnen een week terug, wel direct goed gemaakt, en ben je nog goedkoper uit in de meeste gevallen.

Gewenste Oplossing:

Pro-assist zou met een oplossing moeten komen, dus bij deze pro-assist wat is jullie reactie hierop?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Y.Willems