Wat een VERSCHRIKKELIJK bedrijf.
Abonnementhouder overleden.
Deze had voor zijn overlijden al vaak contact gehad met de klantenservice over slechte bezorging en het feit dat Prive steeds 1-zijdig het adres aanpaste, waardoor (als het blad bezorgd werd) dit bij zijn aan een... Lees meer
Nou het anbonnement moet naar de bewindvoerder de rekening
Verschillende keren door gegeven
Dan niet gelijk incasso inschakelen
Erg slordig en slechte klantenservice Lees meer
Vorige week 13/14 dec.2023 geen bezorging van de Prive. Lees meer
Beste HOWLOGIC KFT
ID: 1299018830 klantennummer.
SK45ZZZ7000000524
SK209952 0000 0031 0760 8746
waarom word mijn klacht bij U niet verwerkt dat is mijn vraag aan U na al diverse keren geschreven te hebben word dat zomaar afgedaan beste mensen van HOWLOGIC... Lees meer
al twee weken komt er geen prive op donder dag vrijdags bekleen nog geen prive wordt na gestuurd allemaal goed en aardig komt woensdag of donderdag aan dat is toch niet de bedoeling ik hoop dat het snel wordt op... Lees meer
Niet ontvangen deze week Lees meer
Ik wilde u even melden dat ik deze week weer niet de Prive heb ontvangen . Het is al vaker voorgekomen . Maar dacht doe nu even een berichtje . Misschien dat het nog opgelost kan worden ? Lees meer
Sinds Privé op donderdag door PostNL wordt bezorgd heb ik die 1x op donderdag ontvangen, 1x op vrijdag en 2x niet. Een telefonische klacht op vrijdag (nadat de post was geweest) resulteerde in een nabezorging op de woensdag daarna. Dat... Lees meer
Ik heb deze week geen prive niet ontvangen Lees meer