Klacht: Private weg in TomTomGo kaart

op 02 juni 2021 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Motorfietsen / auto’s rijden continu over ons erf. Iedereen vermoed dat er iets niet klopt maar toch rijden ze allemaal maar door. Ze volgen allemaal de TomTom navigatie…. Langs de grasvelden, tussen onze stallen en opslagloodsen door, voorbij de boerderij etc. Ik kan onderhand een wegrestaurant beginnen.

Er blijkt een private weg bij TomTom Go als openbare weg in de kaart te staan. Dit moet gewijzigd worden. Situatie wordt momenteel erg onveilig, zeker nu de zomer begint en er een hoop dagjesmensen onderweg zijn.

Contact met TomTom krijgen? Dat blijkt een hels karwei. TomTom klantenservice geeft aan niet te kunnen helpen hierbij.

Meneer, u belt nu met de receptie, ik kan u niet doorschakelen. U kunt met een robot chatten of u moet een TomTom account aanmaken en dan kunt u misschien…. Ik wil geen account, ik wil geen TomTom nieuwsbrief ontvangen en ik wil geen klant van TomTom zijn.

Na enkele keren zelf te bellen en via email en chat gevraagd te hebben mij te contacteren, leg ik nu hier deze klacht neer. TomTom, neem contact met mij op!

Als TomTom de kaart aanpast en onze private weg niet meer gebruikt om hun klanten over te navigeren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TomTom probleem