Klacht: Privacy schending in de winkel

op 20 september 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Bij aankoop van zelfmedicatie vroeg de (erg jonge) verkoopster of de zelfzorggeneesmiddelen voor dezelfde persoon waren. Het betrof zelfzorggeneesmiddelen voor darmproblemen (obstipatie) waarbij de verkoopster luid en duidelijk door heel de winkel vragen ging stellen,waardoor ik genoodzaakt was publiekelijk persoonlijke medische informatie te verstrekken, mijn aandoening te verduidelijken en bij welke behandelaars ik hiervoor al was geweest. Vervolgens zei de verkoopster dat ze het voor de zekerheid nog na ging vragen aan een medewerker in het magazijn. Met de deur open…Omdat de verkoopster in kwestie een behoorlijk harde stem had, was door heel de winkel mijn verhaal te horen…Ik vond het enorm genant en had liefst gewoon weg gelopen, maar op mijn 47e vond ik dat net te onfatsoenlijk…Bij terugkomst weer heel luid en duidelijk haar verhaal ten overstaan van andere klanten. Ik kreeg de zelfzorggeneesmiddelen niet mee van de verkoopster. Ik vond het een heel erg vervelend winkelbezoek, op zijn zachts gezegd. Natuurlijk is het goed dat er indien gewenst, informatie over de geneesmiddelen wordt verstrekt (was overigens niet gewenst) maar iets meer integriteit en privacy wordt op prijs gesteld!

Dit kan niet meer goed gemaakt worden. Het gaat hier niet om een product wat niet bevalt, maar de bejegening.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nostalgrietje