Klacht: printen e tickets vakantieveilingen.nl

op 23 december 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb vrijdag 21-12 kaartjes voor dierentuin Emmen gewonnn en gelijk betaald. Sindsdien heb ik al veel pogingen gedaan om te printen, maar ze geven aan een technische storing te hebben. We wilden deze kaartjes vandaag gebruiken, maar dat kon dus niet. Ik heb ze vandaag gebeld en ze geven aan dat ze niet weten wanneer het probleem opgelost is. Ondertussen gaan de veilingen gewoon door en vermelden ze niets van deze storing op hun site. Terwijl veel mensen juist nu gebruik willen maken van hun gewonnen tickets.

Op hun site vermelden dat er sinds vrijdag een storing is en dat mensen dus geen gebruik kunnen maken van hun gewonnen veiling. Duidelijk aangeven hoe gedupeerde klanten hun geld terug kunnen krijgen. En zo snel mogelijk de storing oplossen.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Beste mevrouw Nijhof, Allereerst onze excuses voor het feit dat het enige tijd niet mogelijk is geweest om Etickets te downloaden. Er is hard aan gewerkt om er voor te zorgen dat onze klanten dit zo snel mogelijk weer konden doen. Momenteel is dit probleem reeds opgelost en hopen wij dat u gebruik hebt kunnen maken van uw gewonnen veiling, of dit snel zult doen. Dank voor uw feedback, die wij mee zullen nemen in de behandeling van eventuele toekomstige storingen. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 27 december 2012 om 12:38 geantwoord

Aangegeven dat probleem is opgelost en wij feedback mee zullen nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alexandra1973