Klacht: factuur

Hans cuppen op 07 april 2022 over Prime Time Television BV in de categorie Algemeen

goedemiddag
we zijn een biologisch glastuinbouwbedrijf in Limburg (bio potplanten)
half februari kreeg ik telefoon van RTL Z na een goed gesprek van een uur zei de man
ben zo enthousiast we gaan filmen . ik zei toen dat ik daar eerst over na moet denken met mijn echtgenote (tevens maatschap lid) en ze moeten maandag maar terug bellen
Op het einde van het gesprek gaf hij ook ineens aan dat het 3750 euro zou gaan kosten .
Ik heb hier echt geen zin omdat ik geen reclame voor ons bedrijf wil maken ,ik wil alleen uitdragen dat biologisch telen verschrikkelijk duurzaam is
intussen had hij al een mail gestuurd waar alles opstond ,ik hoede maar te tekenen en alles werd geregeld alle gegevens stonden er al op , hoe hij hier aankwam is me een raadsel
Zet je vinger daar maar op zei hij heb toen met de vinger aangeraakt maar toen voelen ik intussen nattigheid ik zei dat gaan we dus echt niet doen
bel maandag maar terug
Daags er op kreeg ik al iemand aan de telefoon om datum af te spreken om opnames te maken ,
doorgegeven dat ik echt niet verder ging. .Maar toen gaven zei aan dat alles rechtsgeldig was en ik er aan gebonden was ,en als i stopte alsnog de helft van de factuur moest betalen voor de gemaakte kosten ik wist niet wat me overkwam. nu heb ik dus een rekening liggen van 2268,75 euro liggen met de dreiging van een incassobureau
Hoe kan ik het best hier mee omgaan , eventueel rechtsbijstand inschakelen?
ik zie dat jullie hier meerdere keren mee te maken hebben gehad ,ben benieuwd wat hier mee is gebeurd
Ik hoor het graag
kijk ook op biobloemcuppen.nl voor het bedrijf wat we hebben

dat de factuur gecrediteerd wordt
en dat dit bedrijf aan de kaak wordt gesteld dat dit geen stijl is hoe er met ondernemers wordt omgegaan

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prime Time Television BV

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prime Time Television BV nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Prime Time Television BV in behandeling genomen

Bericht van Prime Time Television BV

1 jaar geleden - Beste, Wij vinden het spijtig te vernemen dat u het op deze manier heeft ervaren. Wij vinden het zeer belangrijk om uw ontevredenheid weg te nemen, vandaar dat wij meerdere keren contact met u hebben opgenomen om samen tot een oplossing te komen. Onze programmamanager heeft een telefonisch interview met u afgenomen om te kijken of u binnen het televisieprogramma past en of wij bij u passen. Na het goede gesprek van een uur (zoals u zelf aangeeft) heeft u van onze programmamanager een voorstel gekregen om deel te nemen in het televisieprogramma. Vervolgens geeft u aan ‘ik heb hier echt geen zin omdat ik geen reclame voor ons bedrijf wil maken, ik wil alleen uitdragen dat biologisch telen verschrikkelijk duurzaam is. Intussen had hij al een mail gestuurd waar alles op stond, ik hoefde maar te tekenen en alles werd geregeld. Zet je vinger daar maar op zei hij, heb toen met de vinger aangeraakt.’ Wanneer u er geen zin in had en de samenwerking (nog) niet wilde aangaan, waarom ondertekend u dan toch de overeenkomst? Puur het scherm aanraken is onmogelijk, gezien er drie stappen zijn (uw naam invullen, ondertekenen en vervolgens op akkoord klikken). Voordat u de overeenkomst überhaupt kan ondertekenen, nemen wij de gehele overeenkomst met u door. Gezien de overeenkomst via Signhost is gestuurd, kunt u het document nogmaals zelf in alle rust thuis doornemen voordat u het ondertekend. Het is vervolgens uw eigen keus geweest om de samenwerking aan te gaan en akkoord te gaan met de bijbehorende voorwaarden. Wij vinden het spijtig te vernemen dat u achteraf niet meer achter uw keuze staat. Wij hebben ons uiterst ingezet om samen tot een oplossing te komen maar helaas hebben we nog niet kunnen zorgen voor tevredenheid. Weet dat wij nog altijd open staan voor een oplossing en wanneer u bereid bent om hierover te praten, u van harte welkom bent bij ons op kantoor. Met vriendelijke groet, Prime Time Television

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prime Time Television BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prime Time Television BV

Heeft op 11 juli 2023 om 10:18 geantwoord

Beste Hans Cuppen,

Deze zaak is inmiddels opgelost en het dossier is daarmee gesloten. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Prime Time Television

Alle klachten die gemeld zijn door Hans cuppen