Klacht: Prijzenactie

op 29 april 2017 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Dit is “gewoon”een verkapte actie van de Staatsloterij en ik vind het jammer dat Libelle (en Hema oa) zich daarvoor lenen.
Gezien mijn levenssituatie doe ik niet mee aan bv loterijen ; kost (over het algemeen )meer dan het oplevert.. Nu hed ik een proefabonnement op Libelle , zie de prijzenpagine en…………………prachtige , zéééér praktische , bruikbare prijzen ……………….zit er de Staatsloterij aan verbonden . Héééeéel jammer!!

Dat deze actie zonder tussenkomst van de Staatsloterij was geweest.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 01 mei 2017 om 11:32 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Slagter-de Vries,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend, dat u de onjuiste link heeft ontvangen. Hierbij de juiste link: https://service.sanoma.com/optiext/optiextension.dll?ID=Ji6V_JZ%2BUnBY1kzBUE24S7xb8E66pbUBdHE%2BcmwQYJ04Agw9%2BkDHI5Bh8NYKjB5ptsAZkS3LzgMtZe

Vanaf 29 april, kunt u meedoen met de voorjaarsprijzen actie. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dat graag. Alvast veel plezier en heel veel succes.

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Azalea1948