Klacht: Prijzen verdubbeld na Carona virus.

op 19 maart 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Wij hebben deze week een huisje op het vennebos geboekt ( 16 tot 20 maart )
Wegens carona konden wij omboeken maar heeft landal exprex de prijzen vorig weekend dubbel zo hoog gemaakt!!!
Schandalig om dat zo aan te pakken.
Je kan kiezen om te annuleren , dan ben je je geld kwijt of omboeken maar dan ben je min dubbel zoveel geld kwijt als voor de carona uitbraak.
Vies om het zo aan te pakken landal !!!

We het geld terug krijgen of in september voor zelfde prijs,huisje,park kunnen omboeken.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Landal GreenParks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Landal GreenParks

Heeft op 20 maart 2020 om 10:55 geantwoord

Geachte heer Trum,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het spijt mij dat onze coulance regeling om om te boeken naar een andere periode binnen 2020 toch tot teleurstelling heeft geleid. De gehele situatie is voor iedereen, ook voor ons als organisatie, een overmachtssituatie.

Vanaf heden is het ook mogelijk om binnen 28 dagen voor vertrek de boeking te wijzigen. Deze voorwaarde hebben wij ingesteld vanwege het corona virus. Het totaalbedrag van de boeking blijft gelijk of wordt hoger. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaalt u het verschil extra.

Ondanks dat wij onze voorwaarden versoepelt hebben vind ik het jammer dat u zich hierin niet kunt vinden. Echter dit beleid kunnen wij niet aanpassen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Landa GreenParks

2594 AX Den Haag

e-mail : [email protected]
www.landal.nl

Landal GreenParks BV– An Awaze Company

Alle klachten die gemeld zijn door Tijstrum