Klacht: prijzen praxis belgie (Brico) veel lager dan in Nederland, maar geen levering

op 03 augustus 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Het decomode laminaat welke wij willen kopen (Large Bergen) is bij de Brico keten van Maxeda veel goedkoper dan bij de Praxis (ook Maxeda) Vanuit Belgie wil men niet bezorgen in NL hetgeen betekent dat ik zelf fysiek heen en weer zou moeten rijden om van dit voordeel te profiteren. (op onze bestelling 262.98 euro! op 28 pakketten).

Ik vind het jammer/een gemiste kant dat de Praxis/Maxeda niet enige creativiteit toonde om te komen tot een maximaal tevreden klant.

Levering vanuit belgie naar Nederland of prijsaanpassing voor levering vanuit NL

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Praxis

5 maanden geleden - Geachte heer ten Brink, Bedankt voor uw bericht. Wij willen u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met Brico. Mijn Collega's bij Brico helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Nadia Mazid

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht praxis brico

4 maanden geleden - Dag Het heeft 12 dagen geduurd voordat ik een reactie heb gekregen. Ondertussen heb ik de vloer toch maar aangeschaft bij de praxis. Ondanks het vervelende prijsverschil.... Hoop dat jullie toch nog iets voor mij kunnen betekenen. Grt Ad

Alle klachten die gemeld zijn door praxis brico