Klacht: PRIJZEN en 1 lot stopzetten

op 12 mei 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

heb een prijs gewonnen ,tik ik weet niet hoe vaak m,n code in ,maar ieder keer niet goed,,,en altijd maar die flut prijzen!!!! wat heb ik nu aan een kookboek..ben sinds een jaar alleen,m,n lieve man is overleden,,dus hoef niet meer lekker te koken ,speel al jaren mee,altijd van die flut prijzen ,waar je niets aan hebt..ook speel ik mee met twee loten ,wil dat graag veranderen in 1 lot,nu ik alleen ben ,heb ik niet zoveel besteden.ben blij dat ik rond kom ,maar wil toch graag blijven mee doen ,want ik houd van cultureel,maar dan graag met 1 lot.zou u dat kunnen aanpassen.

tevreden ben ik wel ,,maar zou ook wel eens wat willen winnen ,zoals ze laten zien op tv ,die bedragen..wat er soms uitrolt,en de mensen doen ,of het heel gewoon is..nou ik wist het wel,zou zo m,n lieve kinderen wat schenken,,en misschien met meer loten kunnen meedoen..als ,,als

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door talkies