Klacht: Prijsvraag op Facebook

op 14 september 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

op 13-09-2017 heeft Jumbo Heerschap Nederweert een prijsvraag op F.B. gezet dat ze in week 36 veel bakjes pitloze druiven verkocht hadden . De vraag was : Hoeveel PILOZE bakjes druiven hebben wij in week 36 verkocht. Hierop antwoordde ik 0 bakjes PILOZE druiven wel pitloze druiven maar dat was jullie vraag niet. Jumbo was zo slim om het meteen te veranderen en mij een bericht stuurden met een excuus maar daar heb ik de zolder vol van liggen. Bijgevoegd een foto zoals het eerst stond en ook de reacties en hier de link van Jumbo :https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1670931222931570&id=1065725373452161&comment_id=1670943069597052&reply_comment_id=1671002162924476&notif_t=feed_comment_reply&notif_id=1505318241522506

Het op Facebook bekend maken dat het een fout was van Jumbo Heerschap Nederweert en het eerlijk spelen. Ik had namelijk als enige het juiste antwoord en niet de regels/spel snel veranderen. Als compensatie de gewonnen prijs en als pleister 20 zegels voor het model van de F1 auto van Max Verstappen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Jumbo oneerlijk

1 jaar geleden - Jammer dat Jumbo zo laf is om hier niets te regelen. Via F.B. hebben ze mij twee bakjes pitloze druiven aangeboden

Alle klachten die gemeld zijn door Jumbo oneerlijk