Klacht: Prijsverhoging na corona uitbraak

op 16 maart 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Zooo ik ga even mijn hart luchten en hopen dat landal toch nog eens gaat nadenken over wat ze aan het doen zijn.

Vandaag zouden wij vertrekken naar t vennebos, zaterdag in overleg met medewerkers omgeboekt naar coldehoven (ander huisje ander park) ivm het corona virus. Hierin alle begrip want niemand kan daar wat aan doen. Ook kregen wij het aanbod om t vennebos kinderhuisje in september te boeken ( wat wij nu ook hadden staan) voor 60 euro meer dan de betaalde prijs nu. Ivm dat wij nu vakantie hebben is er gekozen voor coldehoven. Nu komt zondag het slechte nieuws dat alles dicht gaat.

Na 4 uur is het eindelijk gelukt om landal te pakken te krijgen begrijpelijk maar goed. Dan vragen wij om alsnog om te boeken naar september voor die 60 euro meer.
Wat blijkt landal gooit de prijzen omhoog omdat mensen moeten omboeken…. en niet een paar tientjes nee ineens moeten wij ruim 250 euro meer gaan betalen dan afgelopen zaterdag!!

Geen geld terug bij annuleren is dikke pech voor iedereen ivm overmacht. Maar er nu van gaan profiteren dat mensen moeten omboeken…. Dit gaat mij te ver. Over paar tientjes hoor jij mij niet klagen maar 250 euro in 2 dagen is onacceptabel.

Dat er voor nieuwe klanten een nieuw vraag en aanbod prijs wordt ingesteld kan ik ook nog inkomen. Maar niet voor de reeds bestaande boekingen.

Ik hoop dat landal zich schaamt en toch met een fatsoenlijke oplossing hiervoor komt

Als ik voor hetzelfde geld als nu in september hetzelfde huisje kan betrekken.

Of

Het geld retour ontvang

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

Bericht van Landal GreenParks

6 maanden geleden - Geachte heermevrouw,Hartelijk dank voor uw e-mail. Alle vragen aangaande het annuleren, wijzigen of informatie over uw reservering, verlopen via ons Contact Center. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: - 0900-8842 vanuit Nederland, gebruikelijke belkosten. - (0031)70-3003 506 vanuit het buitenland, gebruikelijke belkosten.Het is niet mogelijk om uw wijziging, annulering of vragen omtrent uw reservering via dit e-mailadres te regelen. Ik wil u vriendelijk verzoeken om telefonisch contact op te nemen via bovengenoemd telefoonnummer. Wij zijn ons bewust van de drukte en het feit dat de wachttijd kan oplopen. Ook is het mogelijk dat de lijn onbedoeld wordt verbroken doordat onze lijnen overbelast zijn. Probeert u het in dit geval op een later moment alstublieft nogmaals.Voor de laatste informatie en ontwikkelingen rondom het Coronavirus kunt u terecht op www.landal.nlcoronavirus. Wij doen ons uiterste best om deze pagina zo actueel en accuraat mogelijk te houden.Met vriendelijke groet,Landal GreenParks

Reactie van de melder van de klacht Tijstrum

6 maanden geleden - Is dit echt u reactie Landal ? Een standaard mailtje sturen, zonder überhaupt de klacht te hebben gelezen!?! Schandalig, nooit meer LANDAL!! Kom liever met een oplossing ipv het onbereikbare tel nr te geven. ( ordernr: 811663081 )

Reactie van de melder van de klacht Tijstrum

6 maanden geleden - Geen reactie meer landal?? Diep triest

Alle klachten die gemeld zijn door Tijstrum