Klacht: prijsstijging 38% bij automatische verlenging

op 06 september 2017 over Norton in de categorie Software

In febr. 2017 word via automatisch incasso 109.99 afgeschreven, kom daar nu pas achter , gek want het jaar erop was het zelfde product nog 79.99 euro. Ze zeggen dat het product wat ik had tot 2017 niet meer bestaat en dat de nieuwe versie duurder is. Grappige is dat het zogenaamde product wel het zelfde heet. 38% duurder, daar hoor je een klant duidelijk over aan te schrijven en niet ergens in een mail verstoppen wat de klant toch niet leest waar alleen staat dat je niets hoeft te doen want je product wordt automatisch verlengd. Nu was ik altijd tevreden en al 10 jaar vaste klant. Nu windows 10 er is met microsoft edge werkt dir niet meer goed samen met Norton, zo werkt de safe met wachtwoorden niet en hebben we het nog niet gehad over de storingen dit jaar. Bij iBood stunten ze met 2 jaars vouchers voor 29.90 euro en de vaste klanten draaien ze een poot uit

ik wil gecompenseerd worden voor het teveel betaalde, ik betaal voor een product wat een belangrijk programma niet ondersteund( nog steeds niet) en de communicatie dat een product niet meer geleverd wordt en er een ander wordt geleverd tegen een belachelijke prijsverhoging moet apart naar de klanten worden gemaild. ik ga nu de automatische verlenging stopzetten tot ik een redelijk voorstel krijg anders gaan we ergens anders heen in febr 2018. ben over het product best tevreden maar deze manier klopt niet.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Norton over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht peter ijsselstein

2 maanden geleden - niemand die op de klacht reageert of in behandeling niet

Reactie van de melder van de klacht peter ijsselstein

2 maanden geleden - klacht.nl :) werkt niet

Alle klachten die gemeld zijn door peter ijsselstein