Klacht: Prijsopgave Voor de gek gehouden door Bax Music

op 29 augustus 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Op 16 augustus heb ik een mail ontvangen met opgestelde prijsopgave betreft uw ingezonden reparatie.
Ik ben bij jullie op de zaak geweest met mijn defecte microfoon, heb aan jullie collega verteld over de probleem die ik heb met deze microfoon. In jullie mail geven jullie aan dat het gevallen is en breuk valt niet onder garantie, terwijl ik op de zaak heb laten zien en verteld data hij nooit gevallen was en er waren ook geen sporen te vinden van gevallen situatie. vervolgens heeft jullie collega de microfoon getest en zij dat het prima werkte, daarop heb ik gereageerd dat er een geruis geluid uit komt. Na dit allemaal heeft jullie collega verteld dat de reparatie van de microfoon onder garantie valt. op dat moment heeft jullie collega mij helemaal niet verteld dat ik alleen voor de onderzoek 50 euro moest betalen terwijl mijn Microfoon 3 jaar garantie heeft.

Ik ben helemaal niet mee eens met jullie prijsopgave omdat daar niks over afgesproken is. Ik ben heel netjes op de zaak geweest heb de probleem van mijn apparaat verteld en jullie collega heeft mij verteld dat mijn apparaat onder garantie valt. Zonder enige informatie te geven dat ik een prijsopgaven zou krijgen of een onderzoek, wat ik erg misleidend vind.

Ik heb met jullie helpdesk contact opgenomen waar ik 30 min in de wacht stond. Ik heb de helpdesk verteld over jullie prijsopgave en over dat mij verteld was dat mijn apparaat onder garantie valt. Collega van de helpdesk heeft mij gevraagd om de situatie te mailen.

Ik wil graag dat mijn microfoon gerepareerd wordt zonder enige extra kosten te betalen omdat mijn microfoon nog steeds onder garantie valt en omdat ik op de zaak al aangetoond had dat mijn apparaat niet gevallen was en er waren geen krassen of deuken erin.

Hierbij wil ik deze klacht melden en Ik hoop op een spoedige reactie ,

Met vriendelijk groet

Hamdard

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 29 augustus 2018 om 12:56 geantwoord

Beste Hamdard,

bedankt voor jouw bericht. Zoals we begrijpen zijn er een aantal misverstanden ontstaan betreffende de reparatie van jouw microfoon.
Onze retour-afdeling is verantwoordelijk voor de afhandeling van de reparaties. We hebben daarom ook deze klacht en jouw e-mail direct naar hen doorgezet. Zij zullen jouw verzoek spoedig in behandeling nemen en jou van een reactie voorzien. We gaan er van uit dat zij dit op een correcte manier met jou oplossen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Heeft op 03 september 2018 om 09:58 geantwoord

Beste Jackelien,

bedankt voor je reactie, Ik wacht ook nu af op de reactie van jullie leverancier, Wat ik vervelend vind, dat je nu aangeeft dat de winkelier niet kan beoordelen wat er precies aan de hand is met het product, maar dan toch wordt er verteld dat mijn product onder garantie valt. Verder vind ik ook raar dat er helemaal geen informatie wordt gegeven dat er onderzoek kosten aan verbonden zijn, zodat ik zelf na kan denken of ik deze kosten wil betalen of niet. Ik heb zelfs een bon gekregen van de winkelier dat mijn product voor reparatie wordt verstuurd en ook daar is nergens vermeld dat ik onderzoek kosten moet gaan betalen. Dit vind ik erg misleidend. Ik wacht nu nog op de reactie van jullie leverancier voordat ik verdere stappen ga ondernemen.

Bericht van Bax-shop.nl

3 maanden geleden - Beste Hamdard, bedankt voor je reactie. We hebben begrepen dat Jackelien van de retour-afdeling in contact met je is per e-mail zodat dit samen besproken kan worden. Met vriendelijke groet, Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door S Hamdard