Klacht: prijsontevredenheid en telefonische afhandeling klacht

op 06 februari 2018 over Max ICT in de categorie Computerwinkels

Ik wilde een artikel bestellen om precies te zijn de IRIScan book 5 Wi-Fi met artikelnummer 7362669. Deze heb ik in mijn winkelwagen staan en heb ideal etc. aagevinkt en toen wilde ik verder en dan word ik eruit gegooid. Ga terug naar de site zie bijlage…..en voer dit weer in…en de prijs is opeens omhoog. Opgebeld en de medewerker ziet ook dat ik de order open heb staan totale kosten 115,35 (even uit mijn hoofd). En dan krijg ik het verhaal dat het de laatste is, en iets over Duitsland. Geef ik netjes aan dat jullie er meer dan 60 hebben. Medewerker geeft ook aan dat klopt. En zag mijn order ook staan met het bedrag van 115,35 incl en incl verzendkosten. En dan krijg ik een verhaal van ja klopt prijzen zijn omhoog… geef netjes aan je ziet mijn order en het bedrag, die wil ik graag….. lang verhaal kort te maken….kreeg het niet voor de prijs, kon geen leidingegevende spreken en kreeg alleen maar te horen …ja de prijs is omhoog en dat is de prijs. Nu kijk ik terug en is mijn order verwijderd.

ik wil gewoon het artikel voor de prijs dat ik gezien heb en waarvoor ik dit wilde bestellen. Hij stond al in de winkelwagen. En ik was al met ideal bezig om het te betalen...voordat het systeem mij eruit gooide.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Max ICT

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Max ICT nog niet in behandeling is genomen.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Max ICT in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Max ICT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Max ICT

Heeft op 13 februari 2018 om 13:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Vidjay