Klacht: Prijsafspraak van de offerte niet nagekomen

op 27 juli 2016 over ServiceRight in de categorie Garagebedrijven

order nummer 695694.Een offerte aangevraagd voor het vervangen van de koppeling van een Peugeot 307 met kenteken 11-TL-ND. Ik kreeg een offerte van serviceright van €436,79.Toen ik akkoord was gegaan werd ik door een garage die deze reparatie uit zou voeren gebeld en deze zei dat hij het voor deze prijs niet kon doen en hij kon het uit voeren voor €490,00.Dat is notabene een prijsverschil van €55.Op de site van serviceright wordt er reclame gemaakt van 20% korting tot eind augustus.

Wanneer de prijsafspraak wordt nagekomen.Ik begrijp heus wel dat er een prijsverschil in kan zitten maar zeker geen €55

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ServiceRight over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ServiceRight in behandeling genomen

Bericht van ServiceRight

2 maanden geleden - Beste Dhr. Westerduin, Wij vinden het erg spijtig dat u een vervelende ervaring heeft opgedaan bij een van onze servicepunten. Echter is het zo dat de servicepunt de opdracht aanneemt gebaseerd op de offerte die wij u hebben opgegeven en waarmee u akkoord bent gegaan. Op het moment dat de auto bij de servicepunt staat en blijkt dat er extra werkzaamheden nodig zijn om de auto weer in orde te krijgen wordt dit met u terug gekoppeld en uitsluitend met goedkeuring van u uitgevoerd. Uit uw verhaal begrijp ik dat dit wel het geval is geweest. Wij willen u graag ter compensatie een voucher aanbieden t.w.v. 29,50. Wij verzoeken u dit bericht te kopieren en te mailen naar: info@serviceright.nl. Hierna ontvangt u een link waarin u uw voucher kunt verzilveren. Wij hopen u zo te hebben geholpen en horen graag weer van u wanneer uw auto toe is aan onderhoud.

Alle klachten die gemeld zijn door west2328