Klacht: Prijs vs. Kwaliteit zeer slecht

op 29 januari 2014 over Timberland in de categorie Kledingwinkels

Ik heb tot 3 keer toe Timberland schoenen gekocht en tot 3 keer toe liet de lijm van de zool los, schoenen van €200,- zijn normaal doorgestikt zodat de zool niet loslaat bij lijm problemen. Mijn dochter koopt 15 euri schoenen met een doorgestikte zool. De prijs van Timberland schoenen staan bij lange na niet in verhouding tot de prijs. Let wel 4 Timberland de eerste online gekocht rechtstreeks en kreeg 2 verschillende schoenen daarna 3 keer een zool die los laat, nooit meer Timerlands voor mij.

Aangezien ik een goede schoen nodig ben in verband met slecht ter been zijn, geen gevoel in voeten en enkels bovendien en kunst knie heb en de andere moet nog worden voorzien van een nieuwe knie heb ik inmiddels Blackstone schoenen gekocht en de Timberlands de container in geflikkerd. De oplossing zou zijn dat deze schoen verboden wordt in Nederland want als ik met de Timberland aan mijn voeten was gevallen had ik voorgoed in een rolstoel gezeten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Timberland

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Timberland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fanta