Klacht: prijs opgelicht

op 03 juni 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zij verkopen mobiel ab. voor 1e jaar 10,- p.m.
met 5,- korting op internet/tv ab.
Rekenen nu 20,- p.m. (geen 15,00)
Dus opgelicht mag ook niet opzeggen!

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 07 juni 2021 om 18:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht . Ik help u graag verder en heb het tot de bodem voor uw uitgezocht. De geadverteerde korting is nog steeds van toepassing op uw mobiele abonnement. Zoals geadverteerd gaat het om de totale korting die u ontvangt. De 5 euro die u mist op uw mobiele factuur wordt namelijk verrekend op de vaste factuur. De korting wordt dus verdeeld over 2 facturen uw vaste en mobiele factuur. De combi-korting staat in dit geval op uw vaste factuur.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Leroy
Caiway Team Webcare

Heeft op 11 juni 2021 om 11:56 geantwoord

Nog opgelicht contract aangegaan voor 10,- per maand hun rekenen 20,-
waarbij bij internet/tv abon. 5,- korting 1e jaar dan betaal ik 15,-
dus 5 ,- te veel voor 1e jaar is dan 60,- te veel.
Als ik dit geweten had was ik bij T-mobiel gebleven!
Hun reactie slaat nergens op.
Willen jullie dit nogmaals aan kaarten ,ook voor nieuwe abonnees deze zijn dan
gewaarschuwd.
Bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk51150