Klacht: Prijs notitieboek

op 30 januari 2014 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1e Heb ik 1 lot besteld en geen 2.

2e De prijs die ik gewonnen heb is het notitieboek maar wat ik ook doe, ik krijg de invulling niet afgerond iedere keer schrijft men vul het rode vak in terwijl ik alles heb ingevuld en er geen rood vak is te zien.

3e Telefonisch bent u niet bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Geen 2 loten maar 1 lot.

De prijs naar mij toe sturen.

Telefoon opnemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remie37