Klacht: Prijs kwaliteit verhouding tijdens excursie zeiltocht

op 21 juni 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

In Psakoudia, bij Philoxenia bungalows hebben we bij Neckermann een excursie geboekt. Varen met een zeilboot langs stranden met volledige verzorging aan boord. Prijs per persoon: 55 euro met daar boven op 10 euro voor het halen en brengen. In totaal een excursie van 65 euro van 10 uur tot 16 uur aan boord.
Er zou ons aan niets ontbreken die dag. Gezien de prijs mag je een fatsoenlijke maaltijd verwachten met genoeg te drinken en te eten op een ook warme dag. Maar we konden het doen met een schamel pistoletje opgevuld met een plak kaas, kipfilet en wat blaadjes sla en tomaat. In de middag kregen we nog wat druiven. Als drinken bij de lunch 1 glas wijn en als je een biertje wilde omdat je geen wijn lust kon je dat kopen voor 2 euro.
Voor wat er geboden wordt voor die prijs staat niet meer in verhouding. De excursie kan echt niet worden aanbevolen voor die prijs.
Ik hoop dat u deze berichtgeving ter harte wilt nemen en ik verwacht dan ook van Neckermann reizen een uitleg omtrent deze excursie, waarom dat zoveel geld moet kosten.

Ik verwacht van Neckermann reizen een tegemoet koning in de gemaakte kosten voor deze excursie waarin prijs en kwaliteit absoluut niet overeenkomen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte mevrouw Malta, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het zeer vervelend dat onze service tijdens excursie niet naar wens was. Wij hebben uw klacht dan ook doorgegeven aan onze collega's van de Customer Service. Zij zullen uw klacht in behandeling nemen en u voorzien van een reactie. Met vriendelijke groeten, Neckermann Reizen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 05 augustus 2017 om 08:15 geantwoord

Heeft op 05 augustus 2017 om 11:23 geantwoord

Het is gemakkelijk om de schuld bij de uitvoerder te leggen . De hostess van Neckermann heeft dit zeer aanbevolen . De prijs kwaliteit staat in geen verhouding. Ik verwacht minimaal een tegemoetkoming van deze zeer dure trip.

Reactie van de melder van de klacht Griekenland reis

1 week geleden - Waarom geen directe reactie van de zg Customer Service naar de klant. Internet staat bol van de reviews. Wellicht helpt dat beter om duidelijk te maken wat je niet moet doen bij Neckermann Dan kan iedereen dat lezen. Ik vind dat je dit eerst naar behoren met de klant moet oplossen dan voorkom je slechte reviews.

Alle klachten die gemeld zijn door Griekenland reis