Klacht: Prijs kwaliteit verhouding broodje hotdog haagsche schouw

op 05 augustus 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Voor een broodje hot dog haagsche schouw moest ik betalen 14,50 euro. Dit stond ook op de kaart. Maar de hoeveelheid wat ik voor kreeg stond niet in verhouding met de prijs. 1 hotdog met een pistolet en wat cedar kaas en een klein beetje salsa met paprika blokjes. Dit ook aangeven bij de manager. Zij zou het doorgegeven aan de chef kok. Daarna geen terugkoppeling meer gehad.
Dit ben ik niet gewend van van der Valk. Ook de bediening vond de prijs kwaliteit verhouding niet juist maar kon hier verder niets mee.

Een uitleg over de prijs/kwaliteit verhouding.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Reactie van de melder van de klacht Nico Bos

1 maand geleden - Vanuit klacht.nl begrepen dat van ver Valk hierop niet wil reageren. Jammer en niet sportief/klantvriendelijk om hier geen reactie op te geven. Volgende keer maak ik een foto en zal het gerecht terugsturen met de mededeling dat ik hiervoor geen 14,50 euro meer ga betalen gezien de geleverde hoeveelheid in verhouding wat ik moet betalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico Bos