Klacht: Prijs kwaliteit heel erg slecht

op 14 augustus 2016 over Bongo in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een bon van 250 euro voor 2 overnachtingen incl. ontbijt en 1x 3gangen diner

Als je 250 euro uitgeeft verwacht je ook een goede service en kwaliteit, nette kamer,…

Wat mijn klachten zijn:
– kamer was niet tijdig klaar
– badkamer was niet goed schoongemaakt (lippenstift zat nog op de tegels)
– douchedeur was kapot
– tv gaf echt geen duidelijk beeld
– 3 gangen diner stelde niet veel voor (ook geen frietjes of salade bij het hoofdgerecht)
– geen zachte kadetjes bij het ontbijt
– kamerpoets werd pas om 15 uur ’s middags gedaan!!!
– bij de achterdeur stonden emmers om water van een lek op te vangen
– vuilnisbak op de parking van het hotel puilde uit (nog steeds toen we naar huis gingen)
– buiten was er niks gedaan om het gezellig te maken (onkruid, hagen niet gesnoeid), terrassen niet gezellig gemaakt of afgedroogd,…..

hotel is erg verouderd
Dit is totaal geen prijs van 250 euro waard voor 2 nachten

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik wat geld terug krijgen want dit vind ik echt zonde van het geld ik heb echt geen fijn verblijf gehad
Of dat bongo een andere bon aanbiedt...

En ook zou ik graag hebben dat bongo dat hotel gaan controleren en het uit het pakket van de pittorest logeren bon haalt want dit stelt mensen echt teleur

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bongo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bongo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door arnoutsnadja