Klacht: Prijs in winkelwagen wijkt flink af van prijs bij product

op 13 mei 2020 over Max ICT in de categorie Computerwinkels

Bij het product staat € 249,01 Incl BTW, en € 205,79 Excl BTW. Maar na toevoegen van het product in de winkelwagen staat er ineens:
Totaal exclusief € 287,34
BTW 21% € 60,34
Totaal inclusief € 347,68

Gaat om product:
Logitech BRIO 4096 x 2160Pixels USB 3.0 Zwart webcam
Max nr: 7512882

Ook na F5 en andere browser blijft het verschil staan. Gebeld met Max ICT, maar dan krijg ik een verhaal dat ze wisselen van ene leverancier naar de andere…
Volgens mij hebben ze hun zaakjes niet op orde

Desgewenst heb ik een afbeelding waarop te zien is wat het verschil is tussen product en winkelwagen.

Volgens mij is dit misleiding, en zou dit niet mogen.
Er wordt echt lelijk winst gemaakt op deze artikelen omdat ze ver boven de adviesverkoopprijs liggen.
Dit probleem kan verholpen worden als ik de webcam voor de getoonde prijs kan afnemen (nog ruim 100 euro duurder dan voor de Corona crisis).

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Max ICT over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Max ICT in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Dionysus

4 maanden geleden - Zo te merken maakt het ze geen 'BAL' uit dat hun webshop niet goed werkt, en dat ze een fout maken. Als in een etalage een prijs staat, dan kan je bij de kassa toch niet ineens een duurdere prijs hanteren!!!? Dat is nog nooit zo geweest, dus zorg dat je etalage (JULLIE GEREEDSCHAP, AKA WEBSHOP) werkt, of kies voor een nieuwe. Wat is nu de oplossing dat de prijs aan mij, in de 'etalage' lager was dan bij de 'kassa' (lees winkelwagen)???

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Max ICT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Max ICT

Heeft op 15 mei 2020 om 09:03 geantwoord

Beste Dionyus,

Bedankt voor je review.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Wij helpen je graag verder. Mijn collega heeft je meerdere keren proberen te bereiken. We hebben het product momenteel lokaal op voorraad voor een goedkopere prijs.

Graag maken we het voor je in orde. Wij willen je vragen contact met ons op te nemen via [email protected] met daarin een vermelding van deze reviews en een geldig telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Lisanne - Max ICT Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dionysus