Klacht: Prijs en service

op 19 september 2018 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had gevraagd voor grote beurt en een aankoopkeuring. Dit zou € 289.66 kosten.
Er was echter alleen een kleine beurt nodig. En ik heb met de garage contact hierover opgenomen. Dit was geen probleem. Ik ben op de afgesproken dag naar de garage gegaan. Ze zouden even kijken wat het ging kosten. Kleine beurt met aankoop keuring. 325 euro. Uitgelegd dat ik dat erg veel vond. Daar een grote beurt zelfs goedkoper zou zijn. Uiteindelijk iets meer dan 290 euro betaald.

Bij ophalen auto zag ik bij wegrijden dat display niet werkte. Deze werkte gewoon bij brengen van de auto. Ik ben terug naar binnen gegaan en dit gezegd. Ze keken er niet eens naar en ik moest maar een andere dag terugkomen. Ze hadden er op dat moment geen tijd voor. Dit kon niet eraan liggen dat de auto in de garage was geweest.

Gewenste Oplossing:

Prijs zoals service rights aangeeft ook hanteren.

Problemen gelijk oplossen. Ik ben met een zeer vervelend gevoel bij deze garage weggereden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ServiceRight over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Autorijder