Klacht: prepaid naar abonnement

op 02 februari 2014 over Belcompany in de categorie Telecomwinkels

ik heb in jullie een prepaid mobiel gekocht.
en ik heb zaterdag bij Belcompany een abonnement gekocht.
en moest maandag het kaartje om wisselen, dat heb ik gedaan maar nu is mijn mobiel geblokkeerd kan niet mee bellen, niet sms en niks ontvangen.
dinsdag iets na vijven mee naar de winkel gegaan, en gezegt dat mijn mobiel niks meer doet 1 van de colega’s heeft gezegt dat de mobiel simlock vrij moest maar dat wou hij niet doen ik moest maar naar de turk in een andre winkel om mijn mobiel simlock vrij laten maken dat vind ik geen service tegen de klanten. de medewerker die mij zaterdag heeft geholpen die zie tegen mij dat het niks uitmaakte of je prepaid naar een abonnement gaat maar die heeft niks tegen mij gezegt over simlock vrij.Ik had het gevoel dat men. niks wou doen of geen zin had.

ik ben helemaal niet tevreden over hoe ze mij behandeld hebben. ik wil graag dat ze tegen de klanten eerlijk moeten zijn en niet van de kastje naar de muur gestuurd worden. ik wil als ik daar een telefoon koopt dat er duidelijk en de vragen goed behandeld wordt

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcompany over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Belcompany een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Belcompany in behandeling genomen

Bericht van Belcompany

3 jaren geleden - Geachte klant, Bijzonder vervelend dat u niet de gewenste service heeft gekregen in de winkel. In winkel is dit geweest? Wij zullen dan de winkel benaderen en verzoeken om te kijken hoe dit alsnog voor u opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, BelCompany

Belcompany

Heeft op 13 februari 2014 om 09:52 geantwoord

Geachte klant,

Bedankt voor uw melding. Vervelend om te lezen dat u niet de gewenste service heeft gekregen.
Welke winkel bent u geweest? Wij zullen dit dan opnemen met de betreffende winkel om dit in de toekomst te voorkomen.

Excuses voor het ontstane ongemak.

Alvast bedankt,
BelCompany

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcompany een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Igtwk