Klacht: Premium account opgezegd

op 11 oktober 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb eind juni 2017 mijn premium account opgezegd. Toch hebben ze in augustus en september weer geincasseerd.

Graag wil ik het gehele account opzeggen.

Ik heb een nieuw appartement. Ik heb het dus niet meer nodig!

In de bijlage jullie bevestiging die ik heb gekregen.

Godelieve stuurt deze reactie terug:
Het klopt inderdaad dat je bent uitgeschreven op 27 juni. Echter heb je jezelf weer ingeschreven op 27 juli, en uitgeschreven op 4 september. Je hebt in juli ook nog bezichtigingsaanvragen gedaan, dus je hebt het account nog gebruikt. Hierdoor was je Premium account dus gewoon weer actief van 27 juli tm 4 sep. Je dient dus gewoon voor deze maanden te betalen

Bij alle reacties kun je zien dat ik geen antwoord kreeg omdat ik mijn Premium account op had gezegd.

Bij de laatste heb ik idd een reactie gekregen maar ook daar heb ik erbij staan dat de reactie / bezichtiging niet is voltooid omdat ik geen Premium account had.

Ik heb ook nooit een melding gekregen dat het Premium account geactiveerd was!

Ik vind het niet terecht dat ik hiervoor moet gaan betalen! Ze schrijven zomaar totaal €80.- af.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 11 oktober 2017 om 13:33 geantwoord

Beste Julia,

We hebben jouw uitschrijving inderdaad ontvangen op 27 juni 217, echter is het account weer geheractiveerd op 27 juli 2017. Hiervan is er een bevestiging gestuurd per mail. Net zoals je de bevestiging van inschrijving hebt ontvangen.

Daarnaast wist je bij de tweede inschrijving wat je te wachten stond en dat het premium account €19,95 kostte. De laatste twee maanden zijn terecht geïncasseerd. Het account is nu op 4 september 2017 weer uitgeschreven, er zullen vanaf nu dan ook geen nieuwe incasso's meer plaatsvinden.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Maaike
Huurwoningen.nl