Klacht: Premium account onterecht afgeschreven

op 05 mei 2017 over LinkedIn Nederland in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs (28 maart) heb ik een premium account aangevraagd met een proefperiode van 1 maand. In der veronderstelling dat ik dit maandelijks kon opzeggen. Nu blijkt dat dit een jaar rekening is geworden van een bedrag van 268,47 euro. Graag zou ik dit terug gezet willen hebben. En dat het premium account per direct stop gezet word. Ik heb niet gekozen voor een jaar rekening maar maandelijks!!

Tevens is de reclame voor de Premium account misleidend gezien hier duidelijk vermeld staat dat het een bedrag van €22,37 per maand betreft en er niet over jaarlijks wordt gesproken.

Graag hoor ik zo spoedig mogelijk u reactie hierop!!

Mvg,

Bobby E.

Gewenste Oplossing:

Als het premium account word stopgezet per direct en het geld terug gestort word.

Gewenste Oplossing:

Als het premium account word stopgezet per direct en het geld terug gestort word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LinkedIn Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LinkedIn Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bobby1608