Klacht: premium account

op 28 juni 2017 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Al vanaf 2010 ben ik zonder problemen lid van Spotify en heb daar een premium account. Altijd al gehad en elke maand netjes betaald, nu sinds 2 weken kan ik geen muziek meer luisteren en na een beetje research in mijn account kwam ik erachter dat het ineens op een free account is gezet.
Echter kan ik geen reden bedenken en lopen mijn facturen in mijn account gewoon door. Ik vind het uitermate vervelend geen contact op te kunnen nemen met een medewerker die mij kan vertellen wat er aan de hand is en het opzeggen ook geprobeerd maar ik kom er niet uit. Belachelijke situatie vind ik dit

Ik ben tevreden op het moment als iemand mij kan vertellen wat er gaande is en waarom ik ineens geen muziek meer kan luisteren en mijn ex die ook gebruik maakt van hetzelfde account dus wel, terwijl het mijn account is op mijn naam en emailadres staat en betaald word van mijn rekening.
En als ik uiteraard gewoon weer muziek kan luisteren

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anitahelenahendriks