Klacht: Premium account

op 08 juli 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geen premium account aangevraagd noch gebruik gemaakt van enige service bij huurwoningen.nl
Toch willeni ze mij doen geloven dat ik wel een premium account heb,
Wat nu

Gewenste Oplossing:

Ik wil geen abonnement heb dit ook niet aangevraagd maar kan niemand bereiken bij huurwoningen.nl. nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben meer gegevens van u nodig om uw klacht in behandeling te kunnen nemen. Omdat dit privacy gevoelige gegevens zijn willen wij u verzoeken contact met on op te nemen zodat wij uw klacht direct kunnen oplossen.

Onze klantenservice is altijd tijdens kantooruren telefonisch of per e-mail bereikbaar. Uw klacht wordt dan diezelfde dag in behandeling genomen.

Ook kunt u het contactformulier op onze website invullen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mjevgurp