Klacht: Premium

op 17 mei 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 8 mei een upgrade premium betaald voor 3 maanden zijn nu 17 mei en premium is nog steeds niet actief
Kan dit opgelost geraken aub

Gewenste Oplossing:

Premium actief zetten waarvoor ik betaald heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

10 maanden geleden - Goedemiddag Anja, Onze excuses voor het ongemak, blijkbaar werd je aankoop niet geregistreerd in ons systeem. Zou je daarom a.u.b. even zo vriendelijk willen zijn me de factuur die je van iTunes ontving door te sturen via info-nl@twoo.com? Dan breng ik dit meteen in orde voor je. Alvast dank voor je medewerking en maak er nog een fijne dag van!

Alle klachten die gemeld zijn door 19anja72