Klacht: Premieverhoging

op 15 september 2016 over Verzekeruzelf.nl in de categorie Verzekering

Mijn premie wordt uit het niets verhoogd van 51,82 naar 72,42! Dat is een verhoging van 40%! Het argument is dat verzekeraars ‘honderden miljoenen verlies maken’.. Dat is toch niet mijn schuld!

Daarnaast hebben ze eerder dit jaar geprobeerd om mij zelf op laten draaien voor de kosten va neen ongeluk dat ik niet zelf heb veroorzaakt. Ik moet er een bevriende advocaat opzetten om ze tot in kering te laten komen.

Wat een onbetrouwbare en slechte verzekeringsmaatschappij.

Als ze de premieverhoging terugdraaien en excuses aanbieden voor hun onbetrouwbare actie na het ongeluk.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verzekeruzelf.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Verzekeruzelf.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verzekeruzelf.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Verzekeruzelf.nl

Heeft op 16 september 2016 om 15:01 geantwoord

Beste meneer,

Wij begrijpen dat een premieverhoging ontzettend vervelend en even schrikken is. We hebben u zojuist gebeld om meer uitleg te geven. Hierbij hebben wij uitgelegd dat we de premieverhoging helaas niet kunnen terugdraaien. Voor het ongemak bij de schade bieden wij onze oprechte excuses aan. Zoals afgesproken ontvangen wij van u graag de e-mails die u heeft gehad. Dan kunnen wij nagaan wat er is misgegaan om onze dienstverlening in de toekomst te kunnen verbeteren.

Verzekeruzelf.nl

Alle klachten die gemeld zijn door RODB