Klacht: Pre-order blijft maar niet binnenkomen. Reactie op e-mails blijft uit.

op 04 september 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni via Facebook op hun website gekomen. Een bestelling dan bijna 120 euro gedaan. Eind juli zou er iets binnenkomen. Er kwam niks.. leverdatum verschoven. Ik geef aan dat ik dan geen interesse meer heb gezien de zomer voorbij is. Sindsdien reageren ze niet meer. Ook niet op terugbetaalverzoeke . Ik heb ze tot vrijdag 12.00 uur as gegeven, anders doe ik aangifte.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 08 september 2018 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Isere,

Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat je een klacht hebt. Volgens onze administratie is deze betaling inmiddels binnen. Wij gaan deze klacht dan ook sluiten zodat je kunt aangeven of je tevreden bent met de terugbetaling.

Mocht je toch nog vragen hebben neem gerust even contact met ons op!

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements

www.mode-statements.com
info@mode-statements.com

Follow @ FB
Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
KvK: 67042104

Alle klachten die gemeld zijn door Isere