Klacht: Geen levering van het door mij betaalde item.

dePous op 30 april 2014 over Practiquette in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14-03-2014
iDEAL
Bestelde en betaalde op 14/3/14 een preegtang van €104,- (zie hieronder)

EUR -104,00 NL02 RABO 0123 7411 73 – EUR – Rabo DirectRekening – A. De Pous Eo
Tegenrekening/IBANNL06 RABO 0136 3433 41Ten name van Stichting Escrow Icepay Omschrijving prpnl60640r75 0020000739777056 Best
elling+bij+Practiquette+B.V. De Ver
huisbox BV Rentedatum14-03-2014Verwerkingsdatum14-03-2014Transactiereferentie14-03-2014 16:09 0020000739777056

Tot heden géén artikel of restitutie van mijn betaling gekregen
Bedrijf is voor mij telefonisch onbereikbaar.

GRAAG UW BEMIDDELING IN AFWIKKELING

Gewenste Oplossing:

Òf levering van het artikel òf omgaande restitutie van het betaalde

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Practiquette nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door