Klacht: P+R Slinge apparatuur heel vaak in storing

op 20 september 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik parkeer 4 dagen per week op de P+R Slinge, en ik ervaar zeker 3x in de week een storing van het ticket apparaat. Deze accepteert dan je ticket niet (blijft op 2,- staan) of meldt dan “Productie storing”.
Regelmatig is dan WEL het geld afgeschreven, maar kun je er niet uit (de boom blijft dicht) . Verzoek om teruggave (http://www.rotterdam.nl/Clusters/Stadsbeheer/Document%202015/PDC/Formulier%20restitutie%20betaling%20parkeerterrein%20of%20parkeergarage.doc) wordt niet op gereageerd !(mail 6 weken gelden en ook vandaag naar prpvstz@rotterdam.nl)

Gewenste Oplossing:

Stabiele ticketautomaat of gratis parkeren (dan heb je al die zorgen en kosten ook niet als gemeente)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ikwilgeengebruikersnaamhoor