Klacht: PPRO Financial LTD Viabuy/creditcard

op 29 september 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Ik krijg net als meerdere personen een email van I Justitia;Ik had een creditcard van PPRO Financial,ed/maar;niet geactiveerd,dus nuks gekocht en gebruikt.misleidens;want was er nooit aan begonnen op deze manier.Als je hem dus niet gebruikt of activeert moet je een enorm bedrag betalen?? en nu de email van interim justitia.Ik weiger iets te betalen/ik wil dit opgelost hebben en raad iedereen aan niet zon card aan te schaffen

Ik wil graag dat dit niet meer gebeurd; ik wens dit niet te betalen;ben misleid.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Dinie123

2 maanden geleden - Het zit zo dat je de card moet opwaarderen,alvorens je iets koopt.ja zo kun je makkelijk cashen toch.

Reactie van de melder van de klacht Dinie123

2 maanden geleden - De klacht is NIET opgelost!!Ik heb de card niet gebruikt, laat staan opgewaardeerd.Ik heb niks gekocht en betaal NIET

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 21 oktober 2016 om 12:28 geantwoord